TouchIT redizajn
Klient: TouchIT
Služby: korporátna identita, Grafický dizajn, DTP
Magazín TouchIT vychádza od roku 2015. Krátko od jeho vzniku nás oslovila redakcia, ktorá potrebovala pomôcť s kompletným redizajnom. Cieľom bolo nie len magazín odlíšil od konkurencie ale dostať ho na svetovú úroveň. Úloha to nebola ľahká. Pri zadávaní sme do rúk dostali top magazíny z celého sveta, ktorých úroveň sme potrebovali dosiahnuť. Odozva čitateľov bola jasná. Podarilo sa nám to!
Na úvod sme museli vyriešiť otázku základnej identity. Redakcia bola síce s tou pôvodnou pomerne spokojná, po predstavení nového loga však dlho neváhali. Logo je skonštruované tak, aby sa dalo jednoducho používať všade od titulky magazínu, cez hlavičku až po facebook cover fotku.
Magazín sme chceli poňať sviežo a moderne. Urobili sme preto základnú farebnú škálu, ktorá definuje jednotlivé rubriky a časti magazínu. Pri kreatíve sme sa však neobmedzovali. Každá obálka preto nesie vlastnú farebnosť, čím definuje charakter každého jedného vydania.
Zadefinovali sme použitie dvoch rodín fontov. Jeden pre použitie v dlhších blokoch textu, druhý pre kreatívnejšie použitie v nadpisoch a zvýrazneniach. Zároveň sme nastavili kompletnú hierarchickú štruktúru článkov od nadpisu, až po meno autora.
Celý magazín sme rozčlenili na jednotlivé sekcie, rubriky a typy článkov. Pravidelne sa opakujúcim rubrikám sme navrhli ustálenú štruktúru, ktorá pomáha redakcii pripravovať obsah.
Nastavili sme veľmi podrobný grid systém,ktorý definuje rozloženie strany, stĺpcov, tabuliek. Zadefinovali sme opakujúce sa grafické elementy a spôsoby vytváranie jednotlivých rubrík.
ux design, projekt manažmentPavol Truben
Art directorDrahoslav Páluš
Grafický dizajnJozef Arpa
Kristína Uhráková
Matúš Slovák